maja 27, 2022

Aktywny wypoczynek

 Lubię aktywny wypoczynek. W wakacje zawsze planuje wycieczki, jak i piesze wędrówki po okolicznych szlakach, chociaż moja kondycja kompletnie leży. Co roku jeździmy w Gorce pod namiot, szczególnie upodobałam sobie Lubań, z którego rozciąga się wspaniały widok. W pogodne dni bardzo wyraźnie widać Tatry.

Gdy któregoś dnia przeglądając Allegro dostrzegłam w proponowanych lalki z serii Big City Big Dreams, stwierdziłam, że muszę je kupić.Przynajmniej pannę z plecakiem. 

Widziałam je na żywo kilka miesięcy temu w Smyku, ale były zbyt drogie. Teraz są tańsze, więc pozwoliłam sobie na zakup dwóch zestawów. 

 

 Na pierwszy rzut pójdzie moja wymarzona panna z plecakiem. Na niej zależało mi najbardziej. Miałam zamiar przesadzić pyszczek na MTM i porobić jej ciekawe zdjęcia w plenerze. Niestety pikseloza na jej twarzy woła o pomstę do nieba. Wygląda to okropnie a zwłaszcza brwi. Czuję się mocno zawiedziona.



Cóż... Zapewne strój i akcesoria dostanie inna lalka. A muszę przyznać, że te się Mattelowi akurat udały.

 

 
Drugą lalką jaką sobie zamówiłam jest Daisy z kajakiem. 
Szczerze? Kupiłam ją dla tego kajaka :)
Ale muszę przyznać, że w porównaniu z Barbie wygląda o niebo lepiej. Pikseloza nie jest aż tak widoczna i makijaż jest całkiem, całkiem. 
 










8 komentarzy:

  1. Daisy całkiem na buzi do Ciebie podobna! ma miły uśmiech i ogólnie urocza! Panny maja meeega fajne wyposażenie a o retorycznym pytaniu "Quo vadis Mattelu...(w kwestii jakości lalek)" to już nawet nie wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te zestawy, chętnie bym nabyła, ale bez lalek.
    Ciekawa jestem, jakie świetne fotki zrobisz z ich wykorzystaniem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dodatki, szkoda, że nie do kupienia bez lalek. Ja ogólnie Barbie nie zbieram. ( Naprawdę, same się do mnie pchają i co? Mam wyganiać?) Ale kajak to bym przygarnęła nie tylko dla Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ świetne są te zestawy! A co do samych lalek to zdecydowanie Daisy jest moją faworytką:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zestawy. Zdecydowanie dodatki i stroje są lepsze niż same lalki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ślinka pociekła na widok tych zestawów. Czekam na fotki przebierając z niecierpliwości nóżętami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie można kupić samych akcesoriów. Zazdraszczam plecaka okrutnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te akcesoria i ubranka, czekam na zdjęcia plenerowe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger