czerwca 04, 2017

Roszpunka wśród kwiatów

W ciągu ostatnich kilku miesięcy w moim życiu wiele się dzieje. Przez te wszystkie wydarzenia brakuje mi czasu na lakowanie. Blogi odwiedzam od czasu do czasu ale się nie udzielam. Dziś postanowiłam przerwać tą lalkową depresję i wzięłam Roszpunkę na mini sesję. Księżniczka pojawiła się w  mojej kolekcji końcem października, ale nie miałam okazji zrobić jej dobrych zdjęć. Dziś po raz pierwszy zabrałam ją do mojego ogródka.  


 
W ciągu najbliższych kilku tygodni wrócę do lalkowania i na blogi . Na ten moment mam kilka spraw, które musze doprowadzić do końca. Po tym czasie obiecuję dodawać częściej posty i będę  udzielać się na Waszych blogach :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna lalka i jeszcze ładniejszy ogródek. Wracaj szybko. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Wybitnie służy jej ta kwietna sceneria :-) powodzenia w takim razie i do szybkiego napisania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przez te oczy zielone, zielone...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do końca moich dni będę się zachwycać Disney'owską Roszpunką. Te oczy są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za lalkami postaciami z bajek, ale ta ma w sobie wiele uroku. Pewnie przez te śliczne piegi i wielkie, cudne zielone oczęta...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna panienka!Ślicznie wygląda wśród tych kwiatów.I te OCZY...
    Zapraszam do mnie...
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger