lutego 22, 2015

Pierwszy post i Skelita.

 Po długim żerowaniu na blogach o lalkach w końcu postanowiłam założyć swojego. Od jakiegoś czasu miałam zamiar zająć się ponownie lalkami i szyciem dla nich ale jednak zawsze odkładałam to na później, bo przeważnie byłam zajęta czymś innym. Teraz postanowiłam powrócić do dawnego hobby ale w innej formie. Będę starała się szyć i  jeszcze naprawiać stare lalki,aby wyglądały jak nowe. W tej drugiej rzeczy nie mam niestety wprawy ale internet jak zawsze może okazać się bardzo pomocny.
Na razie za modelkę posłuży mi Skelita Calaveras z Monster High z serii Wyprawa do Upioryża. W porównaniu do innych lalek MH jest ona szkieletem przez co wydaje się być bardzo delikatna. Urzekła mnie ona swoim wyglądem a zwłaszcza tymi ślicznymi dużymi oczami. Przy zakupie wahałam  się między nią a Rochellą ale ten uroczy kościotrup od razu przypadł mi do gust więc to było już z góry przesądzone. W dodatku bardzo podobały mi się jej włosy ale szybko okazało się że jest to jeden z minusów ponieważ wypadają aż strach ją nawet czesać. Jednak mimo tego lalka na której będę prezentować wam stroje które uszyje jest całkiem w porządku, chociaż przeszkadza mi wyjmowana wkładka, która sprawia że sukienka dobrze na niej leży.
 Mam nadzieje  że ten blog przypadnie wam do gustu. Do następnego postu. 







8 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcia są bardzo fajne. Trzymam kciuki za dalsze blogowanie i pokazywanie kolejnych lalek. Witaj w świecie blogujących :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rewelacyjna ! :) Szalenie mi się podoba... chyba w końcu sama skusze się na kupno jakiejś potworzycy :D
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za pomyślne blogowanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze koty za płoty :) Witaj w lalkowisku. Monsterki to bardzo wdzięczne modelki, mają niesamowicie zgrabne ciałka, wszystkie ubranka leżą na nich idealnie. Sama posiadam 2 takie szkielety :) Pozdrawiam i życzę miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy wyglądają świetnie - aż nie chce się wierzyć, że
    takie sprawiają kłopoty... sukienka z kolorowymi jak
    słodycze wzorami - przykuwa oko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna lalka, te włosy wyglądają ślicznie. Makijaż jest bardzo oryginalny i wbrew pozorom mniej krzykliwy i kłujący w oczy niż u pozostałych monsterek. Życzę miłego i długiego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w lalkowym blogowym swiecie :) Slicznie dziekuje za odwiedziny :) mnie zajelo troche z rewizyta ale to dlatego ze jestem okropnei zalatana ostatnio i nie mialam czasu wejsc nawet na wlasny blog :)

    Sliczna ta Skelita ja przyznam nieskromnie ze mam ich kilka :) Nie wiem od czego to zalezy ze niektorym wypadaja tak okropnie te wlosy. Jesli chodzi o monsterki to nie moge narzekac ale mam jedna Kelly/Shelly ,ktora wole nei dotykac grzebieniem.

    Juz sie nie moge doczekac nastepnych lalkowych postow :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skelita <3 To jedna z nielicznych monsterek któe mnie tak użekły. :) Witaj w świecie blogów i powodzenia dalej :d

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lalki Eleny , Blogger